ویجت

۹۱۳۰۲۶۵۴ ۰۲۱

خرید هر یک از محصولات ارائه شده در المنتور فارسی می بایست با تایید قوانین ذکر شده باشد :

تمامی محصولات وب سایت المنتور فارسی بومی شده با سیستم سورس گاردین می باشند ، لطفاً قبل از خرید هر یک از محصولات وب سایت از فعال بودن سیستم سورس گاردین بر روی هاست خود مطمئن شوید و در صورت عدم پشتیبانی شرکت ارائه دهنده هاست شما از سورس گاردین ، هیچ گونه مسئولیتی بر عهده وب سایت المنتور فارسی نمی باشد و همچنین دقت داشته باشید که تمام ورژن های سورس گاردین باید روی هاست شما نصب باشند و عدم وجود ورژن سازگار از سمت هاست کاربران نیز مسئولیتی ایجاد نمی کند و المنتور فارسی سورس گاردین را در صورت بروزرسانی ، آپدیت میکند بنابرین هاست شما باید انعطاف پذیری لازم را برای آپدیت این ماژول روی هاست داشته باشد و عدم بروزرسانی آن توسط سازنده نیز مسئولیت بر جانب المنتور فارسی نخواهد داشت. ورژن فعلی و صحیح را می توانید طی تیکت یا تماس اطلاع کسب نمایید.

1 – نحوه ارائه خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی المنتور فارسی برای محصولات غیر رایگان شامل افزونه و قالب های داخل سایت را در بر می گیرد. پشتیبانی المنتور فارسی در حیطه طراحی و آموزش نمی باشد و فقط مشکلات فنی احتمالی افزونه ها را شامل می شود. لازم به ذکر است در صورتی که با ایجاد تغییرات در سایت وردپرسی مشکلی ایجاد شود حل این مشکلات بر عهده پشتیبانی نمی باشد. در واقع خراب شدن افزونه با دستکاری در آن شامل پشتیبانی نخواهد بود.

بسیاری از محصولات سازنده خارجی دارند و برای حل بعضی از مشکلات زیر ساختی باید با سازنده مکاتبه انجام شود تا از طرف خود سازنده تغییرات در آپدیت جدید محصولات انجام شود و و ارائه گردد همجنین در صورتی که سازنده از ایجاد تغییر یا افزودن قابلیتی خودداری کند مسئولیتی بر عهده المنتور فارسی نمی باشد. اما بسیاری مشکلات از طریق پشتیبان های فنی المنتور فارسی قابل حل خواهد بود و ما در نهایت تلاش مشرتیانمان را یاری خواهیم کرد تا موفق شوند.

تبصره 1 : محصولات وب سایت المنتور فارسی از نظر قانونی و شرعی برای یک دامنه قابل استفاده است ( به جز محصولاتی که استفاده برای چند دامنه در تعرفه های آنها ذکر شده باشد ). بدین منظور در صورتی که به پشتیبانی برای دامنه های دیگر نیاز دارید باید مجدد همان محصول را برای آن دامنه خریداری نمایید. لذا در صورت اثبات خلاف این موضوع برای کارشناسان پشتیبانی حساب کاربری مسدود می گردد.

تبصره 2 : کمک به کاربران، موفقیت و به درآمد رسیدن آنها تنها شوقی است که در دل داریم ، احترام متقابل مهمترین اصل تعامل است متاسفانه از ارائه خدمات پشتیبانی به کاربرانی که احترام را حفظ نمی کنند معذوریم و حساب کاربری آنها مسدود می گردد.

تبصره 3 : در صورتی که محصولی باگ ساختاری داشته باشد باید توسط سازنده حل شود ، در صورتی که کاربری امکان صبر برای حل مشکلات از سمت سازنده را ندارد ( به دلیل تفاوت زمانی کشور ایران با سایر کشور ها چندین روز زمان می برد ) مسئولیتی بر عهده تیم المنتور فارسی نمی باشد و ما تنها فارسی ساز افزونه های المنتوری هستیم و باگ های ساختاری باید توسط سازنده حل شوند.

تبصره 4 : مدت زمان پشتیبانی برای هر محصول ارائه شده تا یکسال پس از تاریخ خرید می باشد و پس از آن برای تمدید پشتیبانی لازم است مجدد محصول خریداری شود.

2 – نصب رایگان محصولات

در صورتی که مشتریان تمایل داشته باشند نصب توسط تیم پشتیبانی المنتور فارسی انجام شود این امکان وجود دارد که با ارسال دسترسی های لازم افزونه برای آنها نصب گردد. البته نصب محصولات به معنای کانفیگ و پیکربندی تنظیمات آنها و یا طراحی نمی باشد و تنها نصب ساده را در برمیگرد.

تبصره 5 : نصب افزونه های المنتوری تنها روی هاست سی پنل و دایرکت ادمین انجام می شود و هاست plesk دارای نصب و پشتیبانی نمی باشد.

تبصره 6 : لوکال هاست پشتیبانی نمی گردد. با توجه به ضعف عملکرد لوکال هاست در اجرای اسکریپت ها بهتر است محصولات روی هاستینگ واقعی و لینوکسی نصب گردند.

تبصره 7 : هاست ویندوزی پشتیبانی نمی گردد ، هاست مورد استفاده برای وردپرس حتماً باید لینوکسی باشد.

3 – محصولات المنتور فارسی

بسیاری از محصولات المنتور فارسی خارجی هستند و توسط تیم فنی المنتور فارسی بومی سازی شده اند. محصولاتی که از وبسایت های خارجی با ارز خارجی خریداری شده اند با توجه به gpl بودن لایسنس ها امکان فعال سازی ندارند زیرا زمان خرید یک محصول خارجی تنها یک لایسنس دریافت می گردد و آن هم برای بومی سازی مصرف شده است. بنابرین آپدیت ها و پشتیبانی قالب در وبسایت المنتور فارسی انجام می گیرد و در زمان انتشار آپدیت های جدید کاربران می توانند به پنل کاربری خود مراجعه نموده و آپدیت را دریافت کنند.

تبصره 8 : به ازای هر بار خرید هر محصول در سایت المنتور فارسی می بایست فقط روی یک دامنه استفاده شود و نصب محصول روی دامنه های دیگر نیازمند خرید مجدد محصول است. در صورتی که مشخص شود محصول خریداری شده روی چندین دامنه نصب شده است حساب کاربری مسدود خواهد شد و از نظر شرعی و عرفی نیز مجاز نمی باشد.

4 – مدت زمان ارائه خدمات پشتیبانی

درخواست نصب رایگان افزونه ها بعد خرید انجام خواهد شد و مدت زمان نصب محصولات بین 1 ساعت تا 48 ساعت خواهد بود همچنین جواب گویی به سوالات بعد از خرید از طریق تیکت بین 10 دقیقه  تا 24 ساعت متغییر خواهد بود زیرا بعضی از تیکت های پشتیبانی نیاز به بررسی دارند و همچنین گاهی ممکن است تا با سازنده خارجی مکاتباتی انجام شود که به دلیل اختلاف زمانی کشور ها ممکن است کمی زمان بر باشد. همه تلاش تیم پشتیبانی المنتور فارسی مبنی بر سریعترین نوع پشتیبانی می باشد و به لطف خداوند ما در این راه موفق بوده ایم.

5 – محدوده فنی پشتیبانی محصولات

پشتیبانی مخصوص رفع ایرادات احتمالی موجود در افزونه های المنتوری می باشد و مشکلات طراحی و آموزشی و دستکاری های افزونه ها را در برنمی‌گیرد. (هر چند تمام سعی ما در رفع تمامی مشکلات است اما زمان ما را یاری نمی‌کند) اما راهنمایی های ابتدایی مورد نیاز نیز از طریق بخش پشتیبانی، ارائه می شود. همچنین پشتیبانی ماژول ها ( افزونه هایی ) که توسط خود کاربر روی سایت نصب می شود بر عهده تیم پشتیبانی المنتور فارسی نمی باشد.

6 – قوانین عودت وجه

از همراهان عزیز خواهشمندیم قبل از خرید محصول با دقت خاصی همه چیز را در نظر بگیرند. با توجه به اینکه فایل های دانلودی مانند کالا فیزیکی قابل مرجوع نیست بنابرین عودت وجه میسر نبوده و تنها در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی سایت المنتور فارسی انجام می شود.

خرید اشتباه به هیچ شکلی قابلیت تعویض یا تغییر یا عودت وجه را ندارد.

7 – تغییرات توافقنامه

وب سایت المنتور فارسی حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.