ویجت

۹۱۳۰۲۶۵۴ ۰۲۱

10 مثال جذاب برای طراحی پاپ آپ در المنتور

مثال پاپ آپ در المنتور

آنچه خواهید آموخت

آیا به دنبال روشهای جدید برای تبدیل خوانندگان به مشتریان وفادار و افزایش نرخ تبدیل خود هستید؟ لازم نیست خیلی جستجو کنید! با یک پاپ آپ خوش ساخت، میتونید دقیقاً این کار رو انجام بدین و ما به شما میگیم که چطوری با المنتور انجامش بدید.

مثال پاپ آپ در المنتور

اگر وب سایتی دارید، به احتمال زیاد تجربه استفاده از پاپ آپ رو هم داشتین و اگه اینطور نیست، باید استفاده کنید.

پاپ آپها میتونن به شما در افزایش نرخ تبدیل وبسایت کمک کنن و می توانند به یکی از همه کاره ترین ابزارها در مجموعه طراحی وب شما تبدیل شوند.

آنچه ممکن است شما ندانید این است که چگونه می توان پنجره های برجسته ای ایجاد کرد که خوانندگان شما را درگیر خود کرده و آنها را به مشتریان اصلی و جذاب تبدیل کند.

در این مقاله المنتور فارسی، نکاتی را برای کمک به شما در طراحی بهترین پنجره های بازشو ارائه می دهیم. سپس ما به بیش از 10 نمونه از پنجره های بازشو که نتایج خارق العاده ای می گیرند ، خواهیم پرداخت و دلیل کارکرد آنها را توضیح خواهیم داد. بیایید به آن برسیم!

10 مثال جذاب پاپ آپ برای افزایش تبدیل کاربر به مشتری

ما لیستی از 10 مثال قدرتمند پاپ آپ رو گردآوری کردیم تا تقریباً هر تنوعی که تصور کنین رو پوشش بده. در این مطلب تاثیرات این پاپ آپها رو بر روی کاربر بررسی میکنیم و اینطوری شما میتونین از این مثالهای ایده های خوبی رو برای وبسایتهای المنتور زیباتون پیاده سازی کنید.

1. سفارش کتاب الکترونیکی

در این حالت ما یک پنجره پاپ آپ بعلاوه دکمه کال تو اکشن در تمام صفحات داریم:

پاپ آپ کتاب در المنتور

این طرح به این دلیل کار می کن ه که نادیده گرفتنش هم ساده هم دشواره. برای اینکه کل صفحه رو اشغال میکنه. کاربر رو مجبور میکنه که بجای نادیده گرفتن تصمیم بگیره که چطوری تعامل داشته باشه. درسته که شاید گاهی بره روی اعصاب کاربر اما شما میتونین با ارائه یک کتاب رایگان الکترونیکی جبران کنید.

این روش آزمایش شده یک نمونه عالی برای ثبت نام کاربران در سایت شماست.

2. منوی ثبت نام مشتری

یک روش درخشان برای استفاده از پنجره های پاپ آپ، درج کردن یک منوی کامل در اونهاست. به این ترتیب میتونین بعضی از گزینه های موردنیاز کاربران رو در پاپ آپ قرار بدید تا منوی اصلی بیش از حد شلوغ نشه.

پاپ آپ منو در المنتور

در این مثال در منوی پاپ آپ از کاربران دعوت میشه که در سایت ثبت نام کنند و کاربر به برگه های مورد نیازش هدایت میشه. برای استایل پاپ آپ از همون پالت رنگی سایت استفاده میشه اما دکمه کال تو اکشن باید رنگ برجسته ای داشته باشه. به این ترتیب کاربر فکر نمیکنه که پاپ آپ از سایت جدا هست و میتونه نادیده بگیره. این روش بسیار موثره.

3. کد تخفیف برای اولین خرید

همه تخفیف رو دوست دارند، حتی برای فروشگاه هایی که قبلاً هرگز ازش خرید نکردن. در واقع، ارائه کدهای تخفیف یکبار مصرف به کاربران جدید میتونه راهی خارق العاده برای بدست آوردن مشتریان جدید باشه.

کد تخفیف در پاپ آپ

از منظر طراحی، یک پاپ آپ ساده ست اما موثره. پیشنهاد در این پاپ آپ باید به وضوح و با حروف بزرگ و پررنگ ارائه بشه، بعد هم یک دکمه کال تو اکشن متمایز. علاوه بر اینکه این فرصت رو دارین تا کاربر رو به مشتری تبدیل کنید باعث میشه که کاربر به لیست ایمیل شما هم اضافه بشه. یادتون باشه کد تخفیف رو طوری بنویسید که کاربر حتما ببینه تا بعدا از شما ناراحت نشه!

4. پاپ آپ رزرو قرار ملاقات

این پاپ آپ خیلی خلاقانه ست که از سایت  TileCloud برداشته شده. در پاپ آپ کاربر گام به گام هدایت میشه تا یک وقت ملاقات رو رزرو کنه.

پاپ آپ رزرو

اگر کاربر گزینه اشتراک صفحه رو انتخاب کنه، بلافاصله میتونه تاریخی برای قرار ملاقات تنظیم کنه.

پاپ آپ تعیین قرار ملاقات

البته شما به افزونه های رزرواسیون در این زمینه نیاز دارید.

5.فرم ثبت نام ایمیل ساده

ممکنه برند شما اونقدری قوی باشه که نیاز به ارائه تخفیف یا کتاب رایگان نباشه. در اینصورت فقط یک فرم ساده ثبت نام در پاپ آپ کار راه اندازه.

پاپ آپ فرم المنتور

اگرچه طراحی در این روش مینیماله اما چون دید کاربر رو به سایت کم نمیکنه حس خوبی به کاربر میده. در پاپ آپ فرم ثبت نام از مزایای ثبت نام کاربر هم بنویسید.

6.مطالب آموزشی رایگان

به طور سنتی، بیشتر بازاریابان و دارندگان وب سایت در ازای ثبت نام از طریق ایمیل یا انواع دیگر داده های ارزشمند، مطالب آموزشی رایگان ارائه میدن. با این حال، سایت Search Engine Journal از یک پنجره پاپ آپ با پالت رنگی تند استفاده کرده و با یک دکمه مستقیما مطالب آموزشی رو در اختیار کاربران قرار میده.

پاپ آپ مطالب آموزشی المنتور

هدف از این رویكرد ایجاد رابطه با كاربران جدیده. از اونجا که اونها هنوز نمیدونن وب سایت شما چقدر میتونه ارزشمند باشه، ممکنه مایل نباشن اطلاعات تماسشون رو به اشتراک بگذارن.

با ارائه یک منبع رایگان که بلافاصله در دسترس باشه میتونید با کاربرانتون ارتباط برقرار کنید. در این مورد خاص، طراحی پنجره برجسته، با تصاویر و رنگی با کیفیته که نادیده گرفتنش رو دشوار میکنه.

اگه می خواهید بازدیدکنندگان رو به جای استفاده از پاپ آپ برای جمع آوری لید به صفحه مقصد هدایت کنید، این روش هم کار میکنه. با داشتن یک صفحه لندینگ، میتونید اطلاعات بیشتری رو وارد کنید و به طور بالقوه تبدیل ها رو حتی بیشتر کنید.

7.پاپ آپ فرم تماس

در بعضی موارد، ممکنه به صفحه تماس کامل در وب سایت نیازی نباشه. در این موارد یک پنجره پاپ آپ ساده این کار رو میتونه انجام بده، تمام فیلدهای موردنیاز برای تماس کاربر رو در این پنجره قرار بدین. مثال زیر رو ببینید.

پاپ آپ فرم تماس در المنتور

همانطور که مشاهده می کنید، این فرم تماس کاملاً با طراحی وب سایت مطابقت داره. پس از ظاهر شدن، یک اثر تار بر روی پس زمینه اعمال میکنه که حس بسیار خوبی ایجاد میشه.

8.پاپ آپ ریدایرکت به بلاگ

احتمالاً WP Engine رو به عنوان یکی از محبوب ترین شرکتهای میزبانی وردپرس می شناسید. فراتر از این شجره نامه، WP Engine از پنجره های پاپ آپ نسبتا خلاقانه استفاده میکنه.

پاپ آپ وبلاگ المنتور

پاپ آپ فوق شما رو به یکی از مقالات شرکت هدایت میکنه. هدف اینه که دلایل بیشتری برای مزایای شرکتتون به مشتری ارائه بدین.

به جای ارائه رایگان، میتونین از پنجره های پاپ آپ استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان امکان درگیر شدن با محتوای موجود سایت شما رو بده. این یک رویکرد جالبه و پاپ آپ جالب بنظر میرسه نه خسته کننده.

9.پنجره پاپ آپ سختگیرانه

معمولاً ما طرفداران پاپ آپهایی نیستیم که اطلاعات زیادی رو دارن. با این حال، OptinMonster موفق میشه این تکنیک رو با موفقیت پیاده سازی کنه:

پاپ آپ فروش در المنتور

این طراحی خاص دقیقاً به این دلیل کار می کنه که شامل اطلاعات بسیار خاصی مانند اعداد و حتی نقل قول هاست. از همه مهمتر، متن به طور مساوی در تمام پنجره پاپ آپ توزیع شده.

یک جنبه اصلی در اینجا متن دکمه کال تو اکشنه. به جای استفاده از عبارات عمومی، OptinMonster یک جمله احساسی رو انتخاب کرده. به طور طبیعی، بیشتر مردم تمایل دارن روی گزینه مثبت تر کلیک کنند که از نظر بصری نیز برجسته تره.

10.پنجره پاپ آپ خروج

این آخرین مثال هم از OptinMonster برداشته شده. با توجه به اینکه این شرکت مجموعه ای از ابزارهای لید رو ارائه میده، تعجب آور نیست که یک پنجره خروج از هدف داریم:

پاپ آپ خروج المنتور

شما می توانید در مورد پنجره های خروج از هدف به عنوان آخرین تلاش برای دریافت تبدیل از بازدیدکنندگانی که در آستانه ترک هستند فکر کنید. از آنجا که می توانید حدس بزنید که ممکنه مورد علاقه اونها نباشه، پنجره های خروج از هدف میتونن صریح باشن.

در این مثال، شما یک طراحی مشابه با آخرین نمونه ما میبینین، از جمله CTA مثبت که برجسته هست و تعداد زیادی متن. یک جنبه قابل توجه اینه که حتی دکمه رد کردن، بازدیدکنندگان رو به صفحه دیگری هدایت می کند که فرصتی اضافی برای متقاعد کردن اونها فراهم میکنه.

نکته های کلیدی طراحی پاپ آپ

پنجره های پاپ آپ عناصر فوق العاده متنوعی هستند. پاپ آپها میتونن نقش های زیادی در سایت داشته باشن، از ثبت نام گرفته تا  منوهای ورود به برگه ها، کدهای تخفیف و بسیاری از گزینه های دیگه. با این حال، اگه میخواین پنجره های پاپ آپ شما منجر به تبدیل بیشتر کاربر به مشتری بشن ، مهمه که مظمئن باشید بخوبی با سایت ادغام شدن:

نکته های کلیدی طراحی پاپ آپ

بخش قابل توجهی از این تجربه به طراحی بازمی گردد. با توجه به این نکته، در ادامه برخی از نکات طراحی برای کمک به شما در ایجاد پنجره های پاپ آپ کاربرپسند و با بازده بالا داریم:

  • از زیبایی شناسی مشابه بقیه قسمتهای  سایت استفاده کنید. از همون سبک و فونت بقیه قسمتهای سایت استفاده کنید تا کاربران به پاپ آپ شما بعنوان یک قسمت مزاحم و مجزا نگاه نکنن.
  • اطمینان حاصل کنید که بسته شدن پنجره های بازشو آسونه. بازدیدکنندگان دلشون میخواد براحتی بتونن پنجره های پاپ آپ رو ببندن. اگه نتونن ممکنه کلا از دیدن سایت شما منصرف بشن.
  • از کال تو اکشنهایی  استفاده کنید که نادیده گرفتن اونها غیرممکن باشه. هدف بیشتر پنجره های بازشو در طراحی وب مدرن کمک به شما برای دریافت تبدیل بیشتره. اگر CTA خودتون رو به صورت برجسته در پنجره های بازشو نذارید، این فرصت رو از دست میدین.
  • پنجره های پاپ آپ رو ساده نگه دارید. پنجره های پاپ آپ نباید پاراگرافها و متنهای طولانی داشته باشن. بهتره کاربر زودتر از اونها بگذره تا به قسمتهای اصلی سایت شما برسه.

پنجره هایی هم که به محض ورود کاربر به سایت باز میشن موفقیت کمتری دارن برای اینکه بازدیدکنندگان هنوز فرصتی برای تعامل با محتوای شما نداشتن. خوشبختانه، بیشتر ابزارهای مدرن طراحی و سازندگان پنجره به شما کنترل زیادی می دهند که چه موقع و در کدام صفحات پنجره های پاپ آپ رو نمایش بدید.

پاپ آپهای موثر با المنتور بسازید

برای ساخت پنجره های پاپ آپ میتونین از المنتور پرو استفاده کنید. ما در برگه آموزش المنتور از جلسه 77 تا جلسه 86 رو به پاپ آپ اختصاص دادیم.

همچنین میتونین از ادانهای المنتور هم برای ایجاد پاپ آپ استفاده کنید. ادانهایی مانند پاورپک، المنت پک، آلتیمیت ادان، اسنشال ادان، هپی ادان و … امکانات زیادی برای ساخت پاپ آپهای زیبا دارند.

نظراتتون رو برامون بنویسید. اگز سوالی راجع به پاپ آپها هم دارید خوشحال میشیم بتونیم راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *