ویجت

۹۱۳۰۲۶۵۴ ۰۲۱

عنوان ویدئو آموزشی

آموزش تاکسونومی‌ها در جت انجین

تعداد ویدئو

ویدئو شماره 6

زمان ویدئو

۱۳:۴۶ دقیقه

مدرس ویدئو

امیررضا اکبری

نام دوره آموزشی

جت انجین

تاریخ بروزرسانی

2022/10/02

کلیک کنید

JetEngine
افزونه جت انجین
قدرتمندترین افزونه دنیای المنتور

12 Responses

  1. سلام برای اینکه دسته اگهی ها همانند تاکسونومی پیشفرض وردپرس یعنی نوشته ها یه زیر منو به نام برچسب ها داشته باشه باید چطوری ایجادش کرد؟شما توی آموزش ، دسته بندی هارو ایجاد کردید و اگه برچسب هارو هم توضیح بدید ممنون میشم

    1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
      دسته بندی ها و برچسب ها تفاوتی با یکدیگر ندارند و به راحتی می توانید از بخش تاکسونومی ها اقدام به ساخت یک تاکسونومی جدید با نام “برچسب ها” برای پست تایپ مدنظر خود نمایید.
      باتشکر از حضور شما

  2. سلام
    وقت بخیر، وب سایت ما صفر تا صد با افزونه المنتور، قالب هلو المنتور و همچنین افزونه ووکامرس ایجاد شده است و حالا قصد داریم برای محصولات وب سایت بخش برند ها ایجاد کنیم.
    برای همین اومدیم و از طریق افزونه جت انجین و بخش طبقه بندی ها برند خودمون رو به منوی محصولات ووکامرس ایجاد کردیم و الان مشکلی که داریم اینه نیاز داریم که تصویر برند هم بتونیم بهش اضافه کنیم که تو تنظیمات طبقه بندی ساخته شده و بخش فیلد های متا یه فیلد ایجاد کردیم و نوعشم روی مدیا قرار دادیم و اضافه هم شد. و لوگو برند هم برای هر برندی که ایجاد کردیم قرار دادیم و برای محصولات هم تیکت برندی نیاز بود انتخاب کردیم تا اضافه بشه ولی مسئله ای که هستش تو صفحه محصول عنوان و لوگو برند نمایش داده نمیشه که اومدیم و تو صفحه محصول طراحی شده با المنتور و المان تصویر داینامیک جت انجین هم قرار دادیم و روی فیلدی که ایجاد کرده بودیم گذاشتیم ولی مشکلی که هستش نمایش داده نمیشه و ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. باسلام خدمت شما وقت بخیر

      احتراما برای راهنمایی بهتر این موضوع یک تیکت ارسال بفرمایید تا همکاران بنده شما را راهنمایی کنند. دقت داشته باشید خدمات پشتیبانی فقط برای خریداران محصول تعلق می‌گیرد.

      باتشکر

  3. سلام .قلبش ممنونم بابت این دوره آموزشی که جاش خالی بود واقعا.
    سوالم این بود.میخوام بعد از اینکه یک لیستین رو بصورت آرشیو پست ایجاد کردیم ویک تاکسونومی رو هم براش مشخص کردیم. برای اینکه نمایشش بصورت نزولی باشه یعنی پست های قدیمی تر اول نمایش داده بشن چکار باید کرد . گزینه صعودی و نزولی دیدم .زدم ولی اعمال نشد .روش درستش رو میفرمایین.تو آموزش بهش برنخوردم

    1. باسلام خدمت شما وقت بخیر
      احتراما برای پیاده سازی این مورد وارد بخش ویرایش ابزارک لیست شبکه شوید و در کوئری پست ها بر روی افزودن آیتم کلیک کنید و نوع را بر روی “ترتیب و آفست” قرار دهید و از بخش سفارش مشخص کنید که پست ها بصورت “نزولی” نمایش داده شوند یا “صعودی”، ویدیوی آموزش کوئری پست ها در جت انجین را هم حتما مشاهده بفرمایید.
      با تشکر از حضور شما

    1. باسلام و احترام خدمت شما وقت بخیر

      خرسندیم از اینکه این آموزش برای شما مفید و ارزشمند بوده ، امیدواریم خدمتگزار خوبی برای شما باشیم.

      باتشکر از حضور شما

  4. سپاس بابت زحمات شما
    این از قسمت مدیر سایت بود ، همانطور که می دانید برای وبسایت آگهی مثل املاک یا خودرو ، کاربران باید آگهی ثبت کنند در اون قسمت مشکل چگونه بر طرف میشه چون طبقه بندی ها رو بدرستی نمیشه اونجا انجام داد

    1. باسلام خدمت شما وقت بخیر

      احتراما برای پیاده سازی این مورد شما می بایست با استفاده از ماژول فرم در جت انجین برای زمانی که کاربر اطلاعات آگهی خود را وارد می‌کند ، تعیین کنید کدام تاکسونومی از پست تایپ شما برای کاربر قرار گیرد که برای این مورد یک ویدئو آموزشی کامل در دوره آموزشی جت انجین قرار خواهد گرفت و با ماژول فرم آشنایی کامل به دست خواهید آورد.

      باتشکر از حضور شما

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *