ویجت

۹۱۳۰۲۶۵۴ ۰۲۱

افزونه چتی Chaty – دکمه چت وردپرس

Chaty: WordPress chat plugin, Telegram chat button

یکی از معدود افزونه هایی که از تمامی شبکه های اجتماعی ممکن پشتیبانی می‌کند افزونه چتی است. حتی این افزونه به شما امکان استفاده از لینک های دلخواه را نیز می دهد، برای مثال اگر روی وب سایت دیگری پشتیبانی به صورت تیکتی دارید می‌توانید لینک آن را در چتی وارد کنید تا زمانی که کاربر روی آیکون چتی کلیک کرد بصورت خودکار وارد سیستم تیکت شما شود.

افزونه چتی chaty یک افزونه برای تعامل و برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان سایت شما است. برای تبدیل کردن کاربران سایت به مشتری شما نیاز به تعامل و ارتباط گیری درست با آنها دارید. این کار از طریق آیکون چت در سایت شما صورت میگیرد که امکان شخصی سازی این آیکون نیز وجود دارد. چتی با ایجاد ارتباط و تعامل با مشتری باعث ایجاد هرچه بیشتر اعتماد و در نتیجه فروش بیشتر شما میشود.

259,000 تومان

تعداد خریداران

۲۷۵ خریدار

گارانتی کیفیت

نسخه اورجینال

عودت وجه

مشروط بر مشکل فنی

افزونه چتی | دکمه چت برای تمامی شبکه های اجتماعی

افزونه چتی - دکمه چت تمامی شبکه های اجتماعی

یکی از مؤثر ترین افزونه های چت وردپرس برای افزایش فروش و تعامل ساده‌تر با کاربر افزونه چتی chaty است. شما با استفاده از این افزونه فوق العاده می توانید تا با کاربران سایت خود به راحتی و از طریق کانال ها و شبکه های اجتماعی مختلف ارتباط برقرار کنید.

چتی برای چه سایت هایی مناسب است؟

همانطور که قبل تر توضیح داده شد افزونه چتی یک افزونه مخصوص برقرای ارتباط هرچه سریع تر و بهتر با کاربر است. اگر در وبسایت شما نیاز است که با کاربران و مشتریانتان تعامل داشته باشید، استفاده از افزونه چتی برای شما الزامی است.

یکی از مواردی که باعث افزایش اعتماد مشتریان به وبسایت و کسب و کار شما می شود، ایجاد راه های ارتباطی سریع است و نتیجه ی این اعتماد فروش هرچه بیشتر شما است. پس اگر به دنبال افزایش فروش و تعامل با کاربر هستید افزونه کاربردی چتی به شدت به شما توصیه میشود.

افزونه چتی

چرا ارتباط و تعامل با کاربر مهم است؟

عضو جدایی ناپذیر هر بیزنس و کسب و کار موفقی ارتباط گرفتن و تعامل با کاربران و مشتریان است. همچنین ارتباط سریع و راحت با کاربران باعث افزایش اعتماد و میل به خرید کاربران از شما میشود. اگر کاربران شما ابهام و یا سوالی درباره ی خدمات و محصولت شما داشته باشند به راحتی و بدون دردسر میتوانند از شما بپرسند و با شما در ارتباط باشند که افزونه چتی این امکان را برای شما فراهم میکند.

افزونه چتی چگونه کار میکند؟

قطعا شما در سایت های مختلف دکمه چت را در پایین صفحه دیده اید و دوست داشتید که سایت شما هم این قابلیت را داشته باشد، با استفاده از این افزونه یعنی افزونه چتی شما می توانید به راحتی این قابلیت را به سایت خود اضافه کنید.

پس از کلیک روی آیکون چت در سایت شما چند گزینه نمایش داده می شود که هر کدام از آن ها مربوط به یک شبکه خاص برای چت و پشتیبانی هستند تا کاربر بتواند در هر شبکه ای که راحت تر است با شما در ارتباط باشد. در ادامه برخی از شبکه های اجتماعی که این افزونه پشتیبانی می کند را معرفی خواهیم کرد:

  • تلگرام telegram
  • اینستاگرام instagram
  • واتس اپ whatsapp
  • اسکایپ skype
  • لینکدین linkedin
  • وی چت wechat
  • اسنپ چت snapchat
  • وایبر viber
  • لاین Line
  • مسنجر messenger
  • اس ام اس SMS
  • ایمیل E-mail
  • ویز waze
  • تیک تاک tiktok

قابلیت های افزونه چتی

افزونه چتی از قابلیت های فراروانی برخوردار است که در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی میکنیم.

سـرعـت بـالا

یکی از مهم ترین فاکتور ها هم برای سئو و هم برای رضایت کاربران شما سرعت یک سایت است. افزونه چتی با عملکرد خوبی که دارد خیال شما را بابت سرعت استفاده از این افزونه راحت میکند.

اضـافـه کـردن فـرم تـماس در چـتی

در این افزونه شما این امکان را دارید که یک فرم تماس را به صورت یک کانال به چتی اضافه کنید. درضمن امکان شخصی سازی فرم ها هم وجود دارد مثلا تغییر فیلد ها و رنگ.

کـامـلا ریسـپانـسیو

افزونه چتی کاملا ریسپانسیو است و در همه ی دستگاه ها قابل استفاده است پس لازم نیست نگرانی بابت موضوع ریسپانسیو بودن این افزونه داشته باشید. امروزه در دنیای وب حدودا بیشتر از 80 درصد سرچ ها با استفاده از موبایل صورت میگیرد! این یعنی سایت هایی هم از نظر تجربه کاربری هم سئو برنده هستند که ریسپانسیو باشند و هم با موبایل و هم با دسکتاپ سازگار باشند.

پشـتیبانـی از شـبکه هـای اجـتماعـی فراوان

این افزونه امکان استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف را به شما می دهد و حتی شما میتوانید آیکون آن ها را خودتان تنظیم کنید.

نـمایـش و یـا عـدم نـمایـش در هـر صـفحه

شما حتی می توانید فقط در بعضی صفحات ابزارک چت را نمایش دهید، به طوری که این ابزارک در همه صفحات نمایش داده نشود.

قـابـلیت message welcome در واتـس اپ

شما میتوانید با استفاده از افزونه چتی یک پیام از پیش مشخص شده یا welcome message در واتس اپ تنظیم کنید. این کار باعث میشه که وقتی کاربر از طریق کانال واتس اپ با شما ارتباط برقرار کند این پیامک خوش آمد گویی خود به خود به او ارسال شود.

اضـافـه کـردن کـانـال هـای شـخصی سـازی شـده

شما میتوانید در چتی کانال سفارشی خودتان رو بسیار راحت نصب کنید و از طریق آن با کاربران خود ارتباط داشته باشید. البته در این مورد محدودیت دارید و نهایتا میتوانید 5 کانال شخصی سازی شده اضافه کنید.

نـمایـش ویـجت در دسکتاپ یـا مـوبـایـل

امکان تنظیم این که آیا ابزارک چت در دسکتاپ و موبایل نمایش داده شود یا فقط در یکی از آن ها در افزونه وردپرس چتی امکان‌پذیر است.

نـمایـش ویـجت چـتی بـه کـاربـران خـاص

شما با استفاده از این افزونه می توانید ابزارک چت را فقط به کاربرانی خاص نمایش دهید. بعنوان مثال شما میتوانید افراد را بر اساس کشور صفحه ی وب سایت و … دسته بندی کنید که ابزارک چت به آن ها نمایش داده شود یا خیر.

نـمایـش ویـجت در سـاعـت هـا و روز هـا مـورد نـظر

شما می توانید تنظیم کنید که در ساعت های خاص و یا روز های خاصی این ابزارک نمایش داده شود و یا حتی نمایش داده نشود.

تنظیم رنـگ عـکس و CSS ویـجت

این افزونه به شما امکان تغییر رنگ ویجت و شخصی سازی بیشتر از طریق کد های CSS را می دهد و میتوانید طبق سلیقه خود آن را شخصی سازی نمایید.

افزونه چتی

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “افزونه چتی Chaty – دکمه چت وردپرس”

Your email address will not be published. Required fields are marked *